Cookies

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

(technische en functionele cookies)

ZPH Verpakkingen gebruikt alleen technische en functionele cookies. Wij gebruiken analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone.
De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en voor uw gebruiksgemak.Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen.
Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat.
Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.
 
Zie voor een toelichting:
https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/

Ja, ik begrijp het
Inloggen
Winkelmandje
Aangesloten bij de NvGP | meer dan 50 jaar ervaring | Uitsluitend B2B | Persoonlijk contact

Over ons

Over ons

ZPH is gestart in 1968 en de afkorting stond voor Zeister Papier Handel.
ZPH kocht destijds zijn eigen papier in en liet dit verwerken door producenten die hier papieren zakken van produceerden. Toen was er nauwelijks keuze aan verpakkingsmaterialen en was papier hét verpakkingsmateriaal.

De groentewinkel, slager, viswinkel, bakker, poelier en winkels verpakten bijna alles in papier. In de jaren ’80 kwam er een ware verpakkingsrevolutie op gang. Plastic zakken en kunststof verpakkingen zorgden voor een veelheid aan materialen en keuzemogelijkheden waardoor de verpakking een steeds belangrijker onderdeel werd. Ook de technische ontwikkelingen en daardoor het verlengen van de houdbaarheid van etenswaren boden de mogelijkheid om op grotere schaal te gaan produceren. De supermarkt nam een groot deel over en de keuzes in kant- en klare oplossingen groeide gestaag.

Dit gold ook voor industriële verpakkingen met nieuwe  en vooruitstrevende toepassingsmogelijkheden. Logistieke en efficiënte verpakkingsmaterialen dragen nu voor een groot deel bij  aan snelle en uitgekiende goederenstromen. ZPH veranderde de naam in ZPH Verpakkingen omdat het niet alleen meer om papier ging maar om veel meer. 
Tegenwoordig is de verpakking een instrument geworden; Zonder de functionaliteit uit het oog te verliezen en je tegelijkertijd te onderscheiden van de concurrent, is de verpakking een ideaal marketinginstrument.


ZPH heeft dan ook een breed scala aan mogelijkheden in huis en een kennisnetwerk opgebouwd in de afgelopen decennia  van de verpakkingsmarkt. Het gaat nu niet alleen meer om het bieden van een standaard oplossing maar ook om het  professioneel adviseren en begeleiden tot het maken van de juiste keuzes in de wereld van verpakkingsmogelijkheden. Maatwerk leveren en het ontzorgen van de klant staat bij ons centraal.

De verpakking doet meer dan u denkt !

203
-
Uitsluitend B2B  |  Powered by Logic4

Winkelmandje

Filter

20191016 02:30:52 PC00False0FalseTrue0