Home  |  Specials!  |  Over ons  |  Aanbiedingen  |  Opruiming  |  Nieuws  |  Contact  |  Mijn account
winkelmandje
items 0
€ 0,00
 
"Veelgestelde vragen aan zph-verpakkingen"

Hieronder kunt een aantal van onze meest gestelde vragen van klanten vinden. Wij hebben ze voor u al op een rijtje gezet. 

  1. Kan ik een artikel retourneren?
     Alle afspraken hierover kunt u terugvinden onder retourneren. Klik hier
     
  2. Waar vind ik het adres en de openingstijden van ZPH Verpakkingen?
    De openingstijden kunt u vinden onder bezorgen en afhalen. Klik hier
    Het adres kunt u vinden onder contact. Klik hier
     
  3. Op welke manieren kan ik bij ZPH Verpakkingen betalen?
    De betaalmethode kunt u vinden onder betalen. Klik hier
     
  4. Kan ik op rekening kopen?
    Wanneer u wilt kopen op rekening dan worden eerst uw gegevens gecontroleerd. Hierdoor vervalt de levertijd van 48 uur en kan het bij een 1e bestelling iets langer duren.
     
  5. Ontvang ik een factuur?
    Deze ontvangt u digitaal na het plaatsen van uw bestelling.
     
  6. Hoe kan ik mijn producten bestellen?
    Wanneer u het juiste product heeft gevonden klikt u op bestellen. Het product bevindt zich dan in het winkelmandje. Wanneer u op het winkelmandje klikt word de bestelling afgerond. 
     
  7. Vindt u het product niet dan kunt u altijd contact opnemen met ZPH Verpakkingen. Klik hier
     
  8. Binnen onze organisatie zijn er meerdere medewerkers die producten bestellen. Kan dat?
    Ja, dat kan. Wanneer u zich bij ons aanmeldt krijgt u een inlogcode. Deze inlogcode kan het hele bedrijf gebruiken en bestellingen plaatsen. Wanneer u zich wilt aanmelden kunt u klikken op mijn account. Klik hier
     
  9. Staan alle ZPH producten op de webshop?
    Wanneer u een product niet vindt in de webshop kunt u altijd met ons contact opnemen. Klik hier
     
  10. Kan ik als consument ook terecht bij ZPH Verpakkingen?
    Nee, wij leveren alleen zakelijk
     
  11. Kunnen aankopen ook op de zaak worden bezorgd en wat zijn de verzendkosten?
    Uw bestelling kan bij u thuis afgeleverd worden. Alle bezorginggegevens kunt u vinden onder bezorgen en afhalen. Klik hier. De verzendkosten zijn franco vanaf €195. Alle voorwaarden en verzendkosten kunt u vinden onder algemene voorwaarden. Klik hier
     
  12. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Uw bestelling wordt binnen 48 uur geleverd wanneer het product op voorraad is. Wanneer uw product niet direct leverbaar is dan kunt u het wel bestellen. Klik hier voor alle informatie van bezorgen.
     
  13. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik er niet ben tijdens de bezorging?
    Mocht de bezorger helaas voor een gesloten deur staan, dan zal de bestelling voor een tweede keer worden aangeboden.
     
  14. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    U kunt uw bestelling annuleren totdat we zijn begonnen met inpakken. Voor alle informatie over annuleren of retourneren klik hier.
     
  15. Kan ik producten afhalen bij ZPH Verpakkingen ?
    Wanneer u vóór 15.00 uur  heeft besteld dan kunt u de volgende dag uw product ophalen. Voor meer informatie over het afhalen kik hier.